zondag 15 april 2018

Welcome Little One

Een set die ook al heel lang op mijn verlanglijst stond was "Little One". Dit is een super gave set voor baby kaartjes.

En eindelijk heb ik hem in mijn bezit en meteen maar in gebruik genomen.
Het was mijn beurt om bij de Dutch Card Lovers een Challenge te bedenken en laat ik nu bedacht hebben om een geboorte kaartje te maken in Clean and Simple stijl. :)
Helemaal perfect.




Ik heb gestempeld op Whisper White Cardstock met Memento Black inkt en de afbeelding ingekleurd met de Stampin Blends.
Ik heb alles in zachte pasteltinten gehouden omdat ik dat zelf erg mooi vindt.


Op ons Challenge Blog zie je nog veel meer mooie voorbeelden. Kom je ook kijken of nog leuker doe gezellig mee met ons. :)




Creatieve Groetjes,


Rosalien




Geen opmerkingen: