woensdag 23 mei 2018

"Love What You Do"

Love What You Do ( hou van de dingen die je doet ) , een mooie tekst.
En aangezien ik hou van kaarten maken heb ik het advies maar opgevolgd. ;)





De basis van de openslaande kaart is Rich Razzleberry en heb ik bekleed met het "Share What You Love Specialty Designer Series Paper".
Voor de binnenkant van de kaart heb ik de bijbehorende stempel "Share What You Love" gebruikt en heb ik gestempeld in Archival Basic Black en de kleur Rich Razzleberry.
Het Rich Razzleberry Velvet Ribbon wat om de kaart heen gewikkeld is, is  heel zacht. Echt super!



Een fijne dag en tot de volgende keer. ;)



Creatieve Groetjes,


Rosalien

2 opmerkingen:

gerrie zei


Prachtige kaart Rosalien en het is ook echt schitterend papier. Wat heb je dat mooi aangesloten die twee helften bij elkaar.
Groetjes, Gerrie.,

hellendegraaf@gmail.com zei

Super leuk gedaan