donderdag 3 mei 2018

Mix and Match

Vandaag combineer ik 2 stempelsets namelijk "Little One" ( deze gaat ons helaas verlaten )  en "Animal Outing" ( Annual Catalogus 2018-2019 ).

De stempelset "Animal Outing" ontvingen wij tijdens Onstage. Ik ben helemaal verliefd op deze set met al die leuke dierenfiguurtjes en teksten.






Terwijl ik hiermee bezig was bedacht ik mij dat deze set  in combinatie met de set "Little One " het  heel leuk zou doen om Project Life kaartjes mee te maken .
Dus ben ik gelijk maar aan de slag gegaan, zie hier het resultaat.
Voor nu laat ik ze zo, maar het kan zijn dat als ik ze ga gebruiken ik er misschien nog iets aan toevoeg. Maar dat zien we tegen die  tijd wel, want ik weet nog niet hoe de pagina's eruit gaat zien. ;)






Hebben jullie al eens geprobeerd je eigen PL kaartjes te maken?





Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Sarah zei

Mooie kaart en leuk die Projectjes in wording.