vrijdag 11 mei 2018

Teamdag

Afgelopen zaterdag hadden wij een super gezellige Teamdag.
Door ziekte, vakantie etc. werd de groep steeds kleiner en uiteindelijk bleven we met z'n drieën over.

Yvon kwam al eerder mijn kant op en bleef een paar dagen logeren. Super gezellig. :) Zij maakte onverwachts deze foto van mij. Ik sta er meestal niet zo leuk op maar deze keer wel dus leek het mij een goed moment mijn profielfoto weer eens te veranderen.


Nadat Hetty gearriveerd was zijn we begonnen met koffie en wat lekkers waarna er volop bijgekletst werd.
We hadden voor elkaar swapjes gemaakt en hieronder zijn de sapjes die ik gemaakt had in 3 verschillende kleuren.







Deze swapjes mocht ik ontvangen.
Yvon maakte een leuk envelopje waarin een verfrissingsdoekje zit.



En Hetty is druk bezig geweest met de Stamparatus om deze mooie regenboog hartjes te maken. Echt gaaf!




De dames wilde graag mijn swapkaartje na maken en hier zijn ze druk bezig. :) ( helaas is de foto bewogen maar een andere had ik niet )



Terwijl zij druk bezig waren met de Impossible kaart ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe producten die ik de dag tevoren binnen had gekregen.
Als eerste een simpel kaartje met de mooie Statement Of The Heart stempel en het prachtige papier "Share What You Love".




Het was al even geleden dat ik de dubbel slider kaart gemaakt had en deze keer wilde ik er iets aan toevoegen, namelijk dat ook aan de voorkant van de kaart iets meebeweegt.
Voor dit kaartje heb ik ook het "Share What You Love" designpapier gebruikt.
In het begin moest ik hier even aan wennen maar hij is echt prachtig en ik ben blij dat ik hem uiteindelijk toch gekocht heb.




Om het duidelijker te maken hoe het werkt heb ik Yvon gevraagd om de kaart langzaam open en dicht te doen zodat ik het op de video kon zetten.
Thanks Yvon. ;)





En aan alles komt een eind zo ook het logeerpartijtje. ;) Nog even gauw een selfie maken op het station voordat de trein komt.
Was  gezellig Yvon, tot de volgende keer. ;)








Creatieve Groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

Margot zei

War gaaf die slider-card!