vrijdag 25 mei 2018

Thank You

Een bedankje voor jullie, mijn volgers. ( Blog/Facebook )
Echt tof dat jullie mijn pagina willen volgen en hopelijk kan ik jullie inspireren met mijn creaties.




Had ik al gezegd dat ik het "Share What You Love Specialty Designer Series Paper" zo mooi vindt?....hihi...
Hij is schitterend. Ik krijg er geen genoeg van.
Vandaag een kaart in wit. Dat geeft weer een hele andere uitstraling als de andere kaartjes die ik al gedeeld heb.
Deze keer heb ik 2 stroken gesneden van het designpapier en de randen gescheurd voor een speels effect.
De label komt uit de  "Share What You Love Embellishment Kit" en de  tekst komt uit de set "Love What You Do".
Als laatste heb ik om de kaart het  "Nature's Twine"  gewikkeld.


Ik vindt hem super in al zijn eenvoud.
Leuk dat je langs kwam en tot de volgende keer.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: