woensdag 13 juni 2018

Puur Natuur

Hebben jullie onze nieuwe Nederlandse stempelset "Puur Natuur" al ontdekt?
Deze is echt mijn favoriet.
En het leuke is dat we er ook nog bijpassende Framelits bij hebben. ;)
Zo ziet hij eruit.



Voor de basis heb ik Cardstock in Soft Suede genomen met daarop een stuk designpapier uit de Nature's Poem Designer Series Paper. Mooi is hij hé?
Daarop heb ik een stukje Verry Vanilla Cardstock geplakt waar ik de afbeelding in Soft Suede gestempeld hebt.
De blaadjes zijn gestempeld in dezelfde kleur als het Cardstock namelijk in Mint Macaron en Grapefruite Grove.
De tekst is op Whisper White in Blackberry Bliss gestempeld.
Voor embellishment heb ik gekozen voor het Nature's Twine en de Leaves Trinkets.






Ik ben benieuwd wat jullie van deze stempelset vinden.
Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als ik. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: