zondag 24 juni 2018

Stencils , Inkt en Embossing Paste

Marjan bedacht voor ons een super leuke uitdaging bij de Dutch Card Lovers namelijk zelf een achtergrond maken met behulp van stencils en inkt.
Ik vindt de stempel set met bijpassende Thinlits van de "Oh So Eclectic"  set zo gaaf.
Bij de Thinlits zit ook een hele mooie achtergrond stans en deze heb ik uit een stukje Window Sheet gestanst zodat ik dit als mal kon gebruiken.
Dit is mijn kaartje.




Op de Silicone Craft mat heb ik een beetje Shimmery White Embossing Paste gedaan en 1 druppeltje refill inkt van de kleur Granny Aplle Green.
Dit ben ik voorzichtig gaan mengen totdat ik de juiste kleur had.
De mal heb ik op de basis kaart gelegd en met behulp van de Palette Knives heb ik de Shimmery White Embossingpaste aangebracht waarna ik heel voorzichtig de mal weer verwijderd hebt.
Nu alles even goed laten drogen.
Ondertussen ben ik de bloem en blaadjes gaan stempelen en stansen.
Nadat de basis droog was kon ik de kaart verder opbouwen.
Omdat ik toch teveel embossing pasta aangemaakt had ( je hebt maar een heel klein beetje nodig ) heb ik nog een paar kaartjes gemaakt.
Ze zijn allemaal hetzelfde maar met een heel klein verschilletje. Zie jij ze? :)




Ben jij nieuwsgierig geworden naar de set die ik gebruikt heb? Zo ziet hij eruit.
Ik moet hem veel vaker gaan gebruiken want hij is echt gaaf. ;)





Zoals je ziet kan je dus ook met de stansen je eigen stencil maken.
Ik hoop dat wij jullie kunnen inspireren met deze uitdaging.
Doen jullie weer gezellig mee?



Zondag 1 Juli gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit.
Mocht je iets mee willen bestellen dan kan je tot zondagavond 18:00 uur je bestelling mailen naar m.zwackhalen@planet.nl
Heb je vragen of wil je de Catalogus ontvangen ( tegen vergoeding van de verzendkosten ) dan hoor ik het graag. Ik help je graag verder.



Voor de liefhebbers van deze set dit zijn de prijzen:
De stempels kosten 28,00 euro op Clear en 38,00 euro op hout.
De Thinlits  kosten 36,00 euro.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: