woensdag 8 augustus 2018

Especially For You

Heb je snel een presentje nodig?
Dan zijn de Kraft Pillow Box doosjes super leuk om te decoreren.
Je vindt deze op blz. 193 van de catalogus.
Ik had er al helemaal overheen gekeken toen ik ze ineens bij collega's langs zag komen.
Hoe kon ik ze gemist hebben??? Ze zijn zo leuk. :)





De bloemen en tekst komen uit de set Botanical Bliss en de blaadjes heb ik uit gestanst met de Botanical Tags Thinlits.
De bloem  heb ik ingekleurd met de Stampin Blends.
Het leuke van de Stampin Blends vind ik dat ze op alcohol basis zijn zodat je het lint en de rhinestones  kan inkleuren in de kleur passend bij je project.


Nu eens kijken waarmee ik dit doosje ga vullen en wie ik er blij mee ga maken. ;)




Ben jij een liefhebber van Stampin UP?


Maar heb jij nog geen demonstratrice bij wie jij een bestelling wilt plaatsen?
Dan ben je hier aan het goede adres.
Met liefde help ik je met al je vragen en verzorg ik je bestelling.
Deze maand ontvang je gratis de nieuwe Herfst/Winter Catalogus bij je bestelling die vol staat met leuke artikelen en voorbeelden. Een echt inspiratieboek!




Verzamelbestelling


Aankomende zondag 12 Augustus gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit.
Wil je iets mee bestellen?  Laat het mij dan voor zondagavond 18:00 uur weten.



Rechtstreeks Verzenden


Wil je niet wachten op een verzamelbestelling?
Geen probleem.
De verzendkosten van rechtstreeks versturen zijn ongeacht de hoeveelheid die je besteld 5,95 euro.
Bestel je voor 60,00 euro of meer dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening.



Catalogus Ontvangen


Wil je graag de Catalogus ontvangen maar geen bestelling plaatsen?
Ook dat kan!
Tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik hem naar je toe.
Laat mij weten of je de Annual Catalogus, de Herfst/Winter Catalogus of beiden wilt ontvangen.










Bonus Days!

En vergeet de Aktie van Augustus niet dat je bij elke 60,00 euro die je besteed je een kortingscode van 6,00 euro ontvangt die je in september in kan leveren.
Mooi meegenomen toch?




Creatieve Groetjes,



Rosalien






1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Leuk doosje, Roos. Eerlijk gezegd kijk ikzelfer eigenlijk nooit naar