vrijdag 10 augustus 2018

Happy birthday en Aktie!

Vandaag heb ik een vrolijke verjaardagskaart. 
Deze hebben we tenslotte geregeld nodig dus ik dacht laat ik mijn voorraad maar weer eens aanvullen. ;)


Deze keer heb ik gekozen voor de nieuwe kleuren mango, Melody, Balmy Blue, Lovely Lipstick en Granny Apple Green.
Een super combinatie al zeg ik het zelf.


De stempels die ik gebruikt heb voor mijn kaart komen uit de volgende sets: 
Boeket vol Goede Wensen, Hand Delivered en Swirly Frames.

De ponsen en stansen die ik gebruikt heb zijn:
Bouquet Bunch Framelits, Classic Label Punch, Stitched Shapes Framelits en Botanicl Tags Thinlits.

De gebruikte embellishments zijn :
Polka Dot Tule Ribbon, Rhinestones.


Het Tule is ingekleurd met de Stampin Blends. Zo steekt het  weer mooi af met de achtergrond en wordt het weer één geheel.




En genieten jullie ook zo van het weer? Heerlijk die wind en even niet zo warm.
Het lukt ons langzamerhand om de hitte uit het huis te krijgen. Heerlijk!!
Kunnen we weer gezellig aan de freubel. ;)



Vernieuwde Inkpads.

Hebben jullie ook gezien dat onze  Inkpads veranderd zijn?
Ze gaan nu makkelijker open en ook het foampad ( stempel gedeelte ) is verbeterd zodat je een mooiere gelijkmatige afdruk krijgt.
In dit filmpje kan je zien hoe ze er nu uitzien.







Aankomende zondag gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit.
Wil je ook iets mee bestellen?
Mail mij dan voor zondagavond 18:00 uur je bestelling door.
Je kan natuurlijk altijd tussendoor bestellen. Dan bedragen de verzendkosten standaard 5,95 euro ongeacht de hoeveelheid die je besteld.


Gratis verzenden en kortingscoupon bij:

Bestel je voor 60,00 euro of meer dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening.
En vergeet niet dat je deze maand bij elke 60,00 euro die je besteed een kortingscoupon van 6,00 euro ontvangt die je in september in kan leveren.


Heb je belangstelling voor de nieuwe Inkpads dan volgt hier nog even een overzicht van de kosten en mogelijkheden.


De Inkpads kosten per stuk 9,00 euro.

Maar je kan ze ook als bundel kopen met 10% korting.

De Neutrals Collectie bestaande uit 10 Inkpads en kost 81,00 euro.
De Brights Collectie bestaande uit 10 Inkpads en kost 81,00 euro.
De Subtles Collectie bestaande uit 10 Inkpads en kost 81,00 euro.
De Regals Collectie bestaande uit 10 Inkpads en kost 81,00 euro. 
De In Color 2018 - 2020 bestaande uit 5 Inkpads en kost 40,50 euro.
De In Color 2017 - 2019 bestaande uit 5 Inkpads  en kost 40,50 euro.



Mis je  alleen de 16 nieuwe en terug kerende kleuren in je collectie dan is er ook de mogelijkheid om deze als bundel te kopen met 10% korting.
Deze set kost 129,50 euro.


Aktie!

Koop jij deze maand een set van 10 of meer Inkpads dan ontvang je van mij 1 Inkpad gratis.



Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer. ;)




Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: