maandag 13 augustus 2018

Shine

In het voorjaar hadden wij een Onstage evenement van SU. Dit is een evenement voor demonstratrices.
En tijdens de Price Patrol won ik een stempel waar ik niet zoveel mee had.
Mijn buurvrouw had ook prijs en ook zij had niks met de stempel die zij won. Zij won de set Swirly Frames.
Aangezien ik haar set leuker vond en zij die van mij hebben we geruild en waren wij beiden blij. :)
En  vandaag kwam hij goed van pas.
Ik wilde een raamwerk maken waarin ik de tekst kon verwerken.
De vuurtoren, vogels en de tekst komen uit de set "High Tide" en heb ik voor het raamwerk geplaatst.




Een paar dagen geleden had ik de cirkels uit de set Swirly Frames gebruikt bij een vrolijke verjaardags kaart.
Zo zie je dat je de set op verschillende manieren kan gebruiken.
Ik ben er happy mee. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: