dinsdag 5 februari 2013

Stampin Up Party

Stampin Up Party

Zaterdag 16 Februari is er een SU Party bij mij thuis van 10.00 tot 13.00 uur.
Wil je kennis maken met deze producten dan is dit een mooie gelegeheid. We gaan werken met de nieuwste producten uit de Spring/Summer Catalogus en met de artikelen uit de Sale a Bration folder. Na afloop is er gelegenheid om vragen te stellen over de SU producten en kan je in de catalogus kijken en eventueel een bestelling doen.
Er loopt op dit moment een leuke actie waarbij je gratis SU spullen kan verdienen en daar zal ik je dan alles over vertellen.
Ook aan de mensen die erover denken om demonstratrice te worden is gedacht want voor hen loopt ook een leuke actie. :) Daarover zal ik je ook alles vertellen.
Dus heb je zin in een gezellig dagje uit dan zou ik zeggen geef je op en kom gezellig freubelen. :)) Je kan je opgeven door mij een mailtje te sturen naar: m.zwachalen@planet.nl
 
 
Hugs, Rosalien

1 opmerking:

Paper Lace and Card Nook zei

So gorgeous Rosalien love your beautiful ideas.
hugs Carolyn