dinsdag 2 juli 2013

Yeahhh de nieuwe Catalogus is uit!

Yeahhhh de nieuwe Catalogus is uit!!

Eindelijk is het zover en is de nieuwe Catalogus uit. Er staan weer zoveel leuke dingen in, ga maar eens gauw kijken. :)
Mocht je hem liever in het echt willen doorbladeren dan kan ook, hij is namelijk ook te bestellen bij mij. Voor 8 euro inclusief verzenden komt hij naar je toe. ;)


Er zijn helaas een paar drukfouten gemaakt in de Catalogus. Het gaat om de volgende artikelen:

Op blz. 139 - New Colour Carstock & Pad Kit - Het artikelnr. moet zijn 132281 en de prijs moet zijn 61,95 euro.

Op blz. 192 - Lattice Bigz - artikelnr. moet zijn 115958.

Mocht je de Catalogus al hebben is het handig dit even te veranderen om misverstanden te voorkomen. ;)


Best Off

Ook is er weer een nieuwe set van The Best Off uit. Ditmaal in het teken van de Vlinders. Weer zo'n geweldige set. Als je net zo gek bent op vlinders als ik dan zal je de verleiding niet kunnen weerstaan om deze set te kopen. :) Hij komt in ieder geval op mijn verlanglijstje te staan....lol....



Deze set kost 17,95 euro en het artikelnummer is : 133345.
Hier is een linkje waar je hem beter kan bekijken.


25% Korting op 3 Stempelsets

En  een leuke Aktie van Stampin Up namelijk 3 stempelsets met 25% korting.


Het gaat om de volgende sets, zie het plaatje hieronder. Deze staan op blz.: 39, 41 en 73 van de nieuwe Catalogus. Ik heb begrepen dat deze aktie's er niet vaak zijn dus dit is je kans om de sets goedkoper te krijgen. ;)
Hier gaan er ook een paar van op mijn verlanglijst. :)) Zucht!!!......

Dan is er ook nog een Flyer van de Autumn /Winter Carryover. Producten die nog tot het eind van het jaar te verkrijgen zijn. Deze hebben in de Herfst/Winter Catalogus gestaan.
Hier is het linkje van de Flyer, misschien zit er nog iets voor je bij. ;)


Morgen zet ik de Aktie's hier neer die ik deze maand hou. Nu eerst even de Shares bijwerken. Druk,druk,druk...lol...

En mocht je nog vragen hebben ergens over dan kan je mij altijd mailen op: m.zwackhalen@planet.nl


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: