dinsdag 15 oktober 2013

My Digital Studio

My Digital Studio

Vandaag heb ik eens zitten oefenen met de Trial van My Digital Studio. Dit is een digitale bewerkingsprogramma van SU. Deze kan je gratis downloaden in de Webwinkel en 30 dagen uit proberen. Als de 30 dagen voorbij zijn vervalt hij en kan je hem kopen voor 17,95 in de Webwinkel.
Ik moet zeggen dat het wel heel leuk is om er mee te spelen. ;) Ik moet nog wel even verder oefenen om er meer in thuis te raken. Dit is dus mijn eerste digitale LO. :)



Wil je dit programma ook eens uit proberen? Hier is de link voor de gratis Trial. heel veel plezier ermee. :)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Ziet er goed uit voor je eerste digi LO, maar het blijft evengoed niet mijn ding ik mis in digi`s de hoogtes en dieptes.
Leuke foto`s met een mooie herinnering eraan heb je gebruikt.

Liefs yvon