woensdag 2 juli 2014

Weekly Deals en Super Gaaf Nieuws!!

De nieuwe Weekly Deals staan er weer op in de webwinkel. En er staan nu wel hele gave dingen tussen moet ik zeggen. Wat dacht je van de Angled Tag Topper Punch. Daar kan je zulke leuke dingen mee doen. Kijk maar eens rond op internet/pinterest. ;) En wat dacht je van de Gold Sequin trim, zo gaaf en daar doe je zo lang mee. :)





En het gave nieuws is.............................................

Ik ben vorige week door Stampin Up gevraagd om samen met 9 andere dames deel te nemen aan het eerste en officiële Nederlands Stampin Up Design Team. Hoe cool is dat???
Ik had nooit verwacht dat men mij zou vragen voor zoiets, zeker niet met zoveel talentvolle collega's.
Ik kan het nog steeds niet geloven, maar je begrijpt dat ik natuurlijk wel  Ja gezegd hebt hé?...hihihi.....
Heel spannend allemaal dit nieuwe avontuur. Volgende week zullen we meer horen hierover, dus we houden jullie op de hoogte. ;)
En ik ga eens bedenken hoe ik dit leuke nieuws ga vieren met jullie, want dit is wel een feestje waard. ;)

Fijne dag allemaal.

Ik ga mijn hobbyhok eens opnieuw inrichten. Het blijkt dat ik de kasten verkeerd belast hebt met alle zware spullen die ik erin gezet hebt dus die begint nu door te hangen. ;) Werk aan de winkel dus. hihi...


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Ik blijf erbij je verdient het Rosalien, nogmaals GEFELICITEERD. echt gaaf.

groetjes yvon