woensdag 3 december 2014

Weekly Deals en Verloting Stempel Set Good Greetings

Ik zie dat er weer leuke artikelen tussen de Weekly Deals staan. Vooral de Texture Boutique Embossing Machine vind ik leuk geprijsd. Ik heb deze nu ook naast mijn Big Shot zodat ik niet steeds platen hoeft te verwisselen en het is ook handig met Workshops dat men niet steeds op elkaar hoeft te wachten. En ik moet zeggen dat hij echt mooi Embossed dus ik heb geen spijt van mijn aankoop. Als jij naar zoiets op zoek bent is dit echt een aanrader. ;)




 
 
Aankomend weekend gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit dus zit er iets voor je bij of heb je vragen ergens over dan ben ik te bereiken op m.zwackhalen@planet.nl


Zoals beloofd zou ik tussen de klanten van afgelopen maand de stempel set "Good Greetings" verloten.




En de gelukkige winnaar is geworden..........................tromgeroffel..............................

Gerry Worm.

Gefeliciteerd, hij komt zo snel mogelijk jou kant op. Heel veel plezier met deze leuke stempel set.



En hebben jullie het ook zo koud............brrrrr....het is weer tijd voor Boerenkool met Worst vandaag. :) Jammie!!

Fijne dag.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: