woensdag 15 juli 2015

Weekly Deals

Ook deze week zijn er weer leuke Weekly Deals.
Ik zie al een paar dingen voor mij zelf die op mijn bestellijst komen. ;)
Zit er voor jou ook iets bij laat het mij weten en ik bestel hem mee voor je.
Je kan mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl

Vergeet ook de Clearance Rack niet, misschien zit daar nog iets leuks tussen voor je.

Als je deze maand iets bestelt bij mij ding je mee met de verloting van het SU Pakket en de verzendkosten zijn deze maand voor mijn rekening. ;)
Heb je nog geen Klantenkaart? Vraag hem aan en als vaste klant kan je sparen voor gratis artikelen. ;)









Het zal op mijn Blog iets rustiger zijn de komende paar weken want we hebben vakantie. 
En hoewel we niet weg gaan, gaan we wel leuke dingen doen samen. ;)

Ik ben gewoon bereikbaar dus je kan mij ten alle tijden mailen met vragen of je bestelling door geven. ;)
Het kan wel gebeuren dat je of s' avonds of de volgende dag pas antwoord krijgt.

Fijne dag en tot gauw.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: