woensdag 23 september 2015

Merry Christmas

Toen de Annual Catalogus uitkwam in Juli was ik op slag verliefd op het vrolijke kerstpapier Merry Moments. Deze heb ik dus ook meteen besteld samen met de stempel set Lots Of Joy.
Deze twee combinaties staan deze week in de hoofdrol en je zal dus meer creaties hiermee voorbij zien komen.
Geinspireerd door de voorbeelden in de Catalogus kwam ik op het idee om een doosje met kaarten en bijpassende enveloppen, tags en embellishments te maken verdeeld in vakken.
Hoe leuk is het om zo'n doosje cadeau te doen maar je kan hem ook gewoon voor jezelf houden. ;)
Na even wat rekenwerk is dit het doosje geworden.











Dit gaat één van de Workshops worden net als de nostalgische kerstkaarten die ik van de week liet zien.

De eerste aanmelding is inmiddels binnen. ;) Lijkt het jou ook leuk om één van deze of andere Workshops te volgen hou dan mijn blog in de gaten.
Verdere informatie over de Workshops volgt.



Groetjes Rosalien




Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi doosje met mooie inhoud .
Liefs ☆ Sarah ☆

Maike Spring Bastelnordlicht zei

Eine wunderschöne Idee!!! Tolle Karten und besonders die kleinen Klammern sind fantastisch!
LG Maike