vrijdag 30 oktober 2015

Krea Doe

Vandaag stond ik samen met nog 5 collega's op de beurs van Krea Doe workshops te geven bij de stand van Stampin Up.
Ik heb gekozen om deze tag te maken en die werd heel goed ontvangen. Leuk is dat als mensen tevreden en blij weg gaan. ;)





Voordat de beurs open ging nog even snel een paar kiekjes geschoten want daarna is er geen tijd meer voor.
Zo ziet er het uit op de beurs.









Het duurde even voordat de workshops op gang kwamen omdat wij in de laatste hal zitten en de mensen voorin beginnen met shoppen.
Maar eenmaal op gang bleef het ook doorlopen.
Het was super gezellig aan de tafels met allemaal mensen die heel enthousiast waren over de producten en de leuke workshops die ze bij iedereen konden volgen.
Kortom een geslaagde dag. :)

Super gezellig ook dat bekenden even gedag kwamen zeggen. ;)



Collega's Kety, Yolanda, Jolan, Maaike en Mariska en ook Damir bedankt voor een gezellige dag.


Morgen nog een dag. Gezellig, ik heb er weer zin in.



Groetjes Rosalien

3 opmerkingen:

Rosina zei

Het zag er allemaal heel gezellig uit op de KreaDoe Rosalien...fijn te horen dat jullie leuke workshops hebben kunnen geven..voor mij zat het er niet in dit jaarom te gaan...
Ik zie ook met regelmaat je prachtige inspiratiekaartjes voorbij komen bij de Dutch Card Lovers...en dan ben ik je nu ook gaan volgen zdat ik ga proberen regelatig langs te komen om naar je geweldige creaties te komen kijken
groetjes en een fijn weekend
Rosina

Jolanda Cuper zei

Wat leuk dat jullie op de beurs staan! leuke labels ook! Helaas kan ik niet langskomen!
Veel plezier!
Groetjes Jolanda.

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Jammer, maar deze grote beurs ska ik over, veel plezier morgen op de laatste dag en SUoer leuke tag.

Groetjes Yvon