donderdag 19 november 2015

Swaps Brussel en Uitdaging November/December

Bij Onstage Life in Brussel  ( evenement voor Demonstratrices van SU ) doen wij altijd onderling swappen. 
Swappen wil zeggen een projectje maken  ( kaart/doosje/tag ) en dan onderling ruilen zodat we van elkaar ideeen op kunnen doen.
Ik heb gekozen om verschillende Winter/Kerst tags te maken.
Ik was vergeten om een foto  van de tags te maken dus dat heb ik nog even snel op de hotelkamer in Brussel gedaan. ;) Vandaar dat de foto niet zo mooi is maar het is om jullie een idee te geven wat ik gemaakt heb.
Dit zijn ze.




En aangezien ik nog zoveel pakketjes over heb van de Krea Doe heb ik deze uitdaging bedacht voor de klanten. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden.
Deze uitdaging met pakketje vind je bij je bestelling. 


Uitdaging November/December

Op de Krea Doe had ik nog zoveel pakketjes over van de Make and Take dat ik met het idee kwam hier iets leuks mee te doen.
Iedereen die in November/December iets bij mij bestelt ontvangt een pakketje met 3 tags en de bijbehorende lintjes en papier om op te stempelen bij hun bestelling.
Mijn uitdaging is om hier iets leuks mee te maken en jou uitwerking op de foto te zetten en naar mij te mailen op : m.zwackhalen@planet.nl
Alle uitwerkingen zet ik op mijn Blog : http://rosalienscreations.blogspot.nl/
Op maandag 4 Januari 2016 mogen mensen stemmen welke uitwerking zij het leukst vinden en de winnaar wint een leuke prijs.
Wat het is??? Dat kan ik nog niet vertellen maar het zal zeker in de smaak vallen. J
Doe jij ook mee? Heel veel plezier met deze uitdaging.



Groetjes Rosalien




1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Leuke swaps en uitdaging.

Groetjes Yvon