zondag 6 december 2015

Een Nieuwe Woning

De Challenge bij de Dutch Card Lovers staat vandaag in het teken van verhuizen. Super leuk bedacht Marjan. :) Volgens mij hebben wij dit thema nog niet gehad of wel?
Ik heb mij laten inspireren door een kaartje wat in de Catalogus stond.




De basis van de kaart bestaat uit Tempting Turquoise en daarop heb ik in dezelfde kleur een stuk designpapier geplakt. Deze komt uit de Designer Series Paper Stack Brights Collection.
Op Whisper White heb ik de afbeelding  in Early Espresso gestempeld.
De stempelset die ik hiervoor gebruikt hebt heet Happy Scenes.
De afbeelding heb ik met de markers ingekleurd en de lucht en het gras heb ik met de  stampin sponges gedaan. Daarna heb ik nog met de marker accenten op het gras aangebracht.
Voor het gras heb ik de kleur Old Olive en de lucht de kleuren Marina Mist en Tempting Turquoise gebruikt.
De vogels heb ik ingekleurd met Crumb Cake.
Vervolgens heb ik het raamwerk uitgestanst in de kleur Early Espresso en hiervoor heb ik de Hearth and Home Thinlits Dies gebruikt.
Op een stukje Crumb Cake heb ik de tekst uit de Nederlandse set Sentimenten gestempeld en deze uit geponst met de Modern Label Pons. Een paar Candy Dots  erop als accent en hij is klaar.
Onder het raamwerk zit nog een klein strookje van de Doilies.

Een fijne dag en tot snel weer. ;)


Groetjes Rosalien



Gebruikte Materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: