zondag 17 april 2016

Tag It

Deze keer is de Challenge bij de Dutch Card Lovers om een Tag te maken of gebruiken op je kaart.
In de uitvoering ben je verder helemaal vrij.
Ik heb mij heerlijk uitgeleefd met inkt, embossingpoeder en stempels.
De stempelset die ik gebruikt hebt heet Going Global. Het designpapier komt uit dezelfde serie.
Ik heb eerst op Whisper White Cardstock met Versamark de achtergrond gestempeld en toen  geembossed met clear embossingpoeder.
Met een sponsje heb ik de kleuren Pool Party en Bermuda Bay aangebracht en hier en daar de tekst "I Thanks My Lucky Stars For You" gestempeld.
Uit het Gold Foil heb ik wat sterretjes geponst met de Confetti Stars Border Pons en op de kaart geplakt.
Samen met het Gold Cording Trim geeft het een leuk en fris accent.
De Tag heb ik gemat op Basic Black Cardstock, zo geeft dat weer een mooie stoere uitstraling.




Voor meer inspiratie kan je een kijkje nemen op ons Challenge Blog. Daar staan schitterende voorbeelden van het Designteam en onze Gastdesigner.


Een hele fijne dag. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: