maandag 9 mei 2016

Repeated Stamping

Een week te laat maar eindelijk heb ik even tijd om mijn kaartje voor de Challenge erop te zetten. ;)
De Dutch Card Lovers heeft deze keer een leuke uitdaging. namelijk "Repeated Stamping" of zoals wij  in het Nederlands zeggen "herhaald stempelen".
Voor deze Challenge heb ik de stempels "Watercolor Wings" tevoorschijn gehaald. Dit is een super leuke 2-step stempel set. Dat wil zeggen dat je de vlinder in laagjes op kan bouwen.
Ik heb meteen 3 van de 5 nieuwe In Color kleuren gebruikt, namelijk : Flirty Flamingo , Sweet Sugarplum en Peekaboo Peach.



De vlinder heb ik nog een keer extra gestempeld en als 3d bovenop één van de gestempelde vlinders geplakt.
Uit vellum heb ik nog 2 vlinders gestanst en ook bovenop 2 vlinders bevestigd.
Als laatste nog een tekst gestempeld en de uiteinde met de banner pons uit gestanst.
Achter de tekst heb ik vellum en Metallic Thread gedaan en alles opgehoogd met stampin dimensionals om wat diepte te creëren.
Zowel het gestempelde gedeelte van de kaart als het gekleurde cardstock heb ik opgehoogd met stampin dimensionals. Dit geeft een extra tocuh aan de kaart en brengt het wat meer tot leven.
En natuurlijk mag bling, bling  niet ontbreken dus heb ik op de lijfjes een aantal rhinestones geplakt.


En genieten jullie ook zo van het mooie weer?
Het weekend hebben wij gebruikt om even bij te tanken. We hebben letterlijk niks gedaan, gewoon lekker genieten van het mooie weer, lekker lezen ( een heerlijke thriller, mijn favoriet )  en gebarbecuede.
En gisteren reed de Giroitalia door ons dorp en hebben we ook even gekeken naar 20 seconde spektakel en toen waren ze weer weg......hihihi...


https://www.facebook.com/rosalien.zwackhalen/videos/1206322349379525/?l=3754392824740301989


En als afsluiter zijn wij uit eten geweest. Hier waren wij gewoon even aan toe. ;) Het voelde aan als een  mini vakantie. Heerlijk!!
En nu draait alles weer normaal en pakken we onze werkzaamheden weer op.

Geniet allemaal nog van het mooie weer en tot snel weer. ;)


Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi is je kaartje!!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Mooie kaart Roos en heerlijk een mini vakantie in.je eigen.huis.

Groetjes Yvon