woensdag 27 juli 2016

Vrijkaartje Knotsgekke Kaartendagen




De Knotsgekke Kaartendagen komen er weer aan en wel op 1 - 2 - 3 September. Deze worden gehouden in de Brabanthallen in Den Bosch.

Ook Rosaliens Creations is aanwezig op de beurs en als standhouder ontvang je altijd een paar vrijkaartjes voor de beurs die je uit mag delen.
Wil jij kans maken op een vrijkaartje?

- Like dan mijn Facebook Pagina Rosaliens Creations
- Laat op mijn Facebook Pagina een reactie achter bij het bericht over de Knotsgekke Kaartendagen dat je mee wilt doen met de verloting


That's all.


Op 8 Augustus trek ik een paar winnaars.



En mochten jullie je afvragen waarom het hier zo rustig is, wij zijn de beneden verdieping van ons huis aan het opknappen.
Vandaar dat er even weinig tijd is voor mijn hobby.
Toch is het mij gelukt om tussendoor een paar kaartjes te maken dus zodra ik tijd heb zal ik die op de foto zetten en hier plaatsen. ;)




Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Margot zei

Ohhh wat jammer, ik heb geen facebook (meer)! Succes met de verbouwing!