woensdag 17 augustus 2016

Druk, druk, druk

De laatste weken zijn wij druk bezig geweest met de beneden verdieping op te knappen.
De muren zijn geverfd en de nieuwe vloer ( de juiste  dit keer) ligt er eindelijk in.  ;)
Nog niet alle meubelen staan op zijn plek maar we kunnen weer gezellig zitten. :)







Één van de vrijkaartjes die ik laatst verloot hebt voor de beurs in Den Bosch is vrijgekomen daar één van de winnende deelnemers haar gewonnen prijs niet  claimt en niet reageert op berichten en pbtjes.
En het is zonde om dit te laten verlopen dus ik heb een nieuwe winnaar getrokken.
En het is geworden...........

Marijke Evers!!


Gefeliciteerd!  Mail mij jou gegevens naar m.zwackhalen@planet.nl zodat het vrijkaartje jou kant op kan komen.
Heel veel plezier straks op de beurs. :)






Achter de schermen ben ik druk bezig met de voorbereidngen voor de beurs.
De Retired producten waarvan ik afstand wil doen zijn grotendeels nagekeken en geprijsd en staan kleurig verpakt klaar.






De Workshop Pakketten zijn zo goed als klaar.





En de komende 2 weken zal ik veel tijd doorbrengen in mijn hobbykamer om voorbeelden te maken voor de beurs. Ik heb er zin en hopelijk jullie ook. ;)


Wie ga ik allemaal tegen komen??




Op 1 September gaat de nieuwe Herfst/Winter Catalogus in en mijn vaste klanten zullen hem volgende week in de bus vinden tesamen met een eigen gemaakte creatie met één van de producten uit deze Catalogus.
Wil jij er ook  één ontvangen stuur mij dan een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl en dan vindt jij ook leuke post in de brievenbus. ;)







Een fijne dag nog en tot gauw weer. ;)



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: