zaterdag 24 september 2016

Halloween Griezels

Alhoewel wij geen Halloween vieren vindt ik het toch leuk om creaties te maken in dit Thema.
Er staan in de Catalogus ontzettend leuke Halloween sets en ik kon het dus niet laten om er een aantal te kopen.
Met een foto lijst van de Ikea heb ik verschillende sets door elkaar gebruikt om een tafereel  te maken.
Doordat het glas van de fotolijst schittert en glimt is het heel lastig om het goed op de foto te zetten.
Dit was de beste foto uit de serie die ik gemaakt had, dus we doen het hier maar mee. ;)

De achtergrond is Cardstock Smoky Slate en deze heb ik bewerkt met de Ghoulish Grunge set in Smoky Slate en Archival Basic Black.
Ik heb een strookje verband bewerkt met zwarte inkt en in de hoek bevestigd. Ook vond ik tussen mijn spullen een zwart netje ( zo één waar de sinaasappels in verpakt zitten ) wat perfect was om ook in de hoek te verwerken als een soort spinnenweb.
Daarachter heb ik wat spinnetjes en vleermuizen gestempeld en een paar oogjes ( alsof je in de gaten gehouden wordt ) .
Natuurlijk mogen de oogjes in de glazen pot, de mummy, spookjes, snoepjes, heksen en pompoenen niet ontbreken.



En wat dacht je van een Halloween doosje waar je iets lekkers in kan doen?
Dit doosje is gemaakt met de Bakers Box Thinlits.
De basis is designpapier in Smoky Slate uit de Naturals Designer Series Paper Stack.
Uit de Dazzling Diamonds Glimmer Paper heb ik een rondje geponst en deze met de Aquapainter en Pumpkin Pie ingekleurd.




De verschillende stempel sets die ik gebruikt hebt zijn o.a. : Jar of Haunts, Ghouligh Grunge en Spooky Fun.
De Dies die ik gebruikt heb zijn: Everyday Jars Framelits en Halloween Scenes Edgelits.


En doen jullie iets met Halloween?


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wow wat gaaf zeg en zeker dat geweldige schilderij.

Groetjes Yvon