donderdag 5 januari 2017

Sale a Bration + Spring/Summer Catalogus Online

Gisteren waren er problemen bij Stampin Up en lag de hele server eruit. Daardoor was het niet mogelijk om bestellingen te plaatsen en op de webside te komen.
Gelukkig is alles weer herstelt en kunnen we weer online en kan ik mijn blog en alles weer bijwerken. ;)

We hebben er allemaal erg naar uitgekeken maar hier zijn ze dan eindelijk, de Spring/Summer Catalogus en de Sale a Brations Flyer.


Als eerste is hier dan de Spring/Summer Catalogus.
De online versie kan je hier bekijken.
En hier vindt je de  Carryover producten  uit de Herfst/Winter Catalogus.




En natuurlijk de Sale a Brations Flyer. :)
Hier is de online versie.






Tijdens de Sale a Bration Aktie ( die loopt van 4 Januari tot 31 Maart ) mag je bij elke 60,00 euro die je besteed een gratis product uit deze SAB Flyer uitzoeken. Besteed je voor 120,00 euro dan mag je 2 producten uitzoeken enz.


Tijdens de Sale a Bration ontvang je ook extra Stampin Rewards ( gratis producten ) bij een aankoop bedrag vanaf 275,00 euro.
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee en Hosst een Party. ;)


Is je verlanglijst heel groot dan is dit de periode om erover te denken om in te stappen als demonstratrice. ( nee, je hoeft geen Workshops of Party's te geven. Je kan ook instappen als Hobby demo en de producten zelf met korting te kopen )
Je mag als je nu instapt voor 175,00 euro aan producten uitzoeken en daarbovenop nog eens 2 gratis stempelsets ongeacht de waarde.
Voor dit hele pakket betaal je dan 129,00 euro. Een super deal toch?



Mochten jullie vragen hebben je mag mij altijd mailen of bellen. ;)



Per 1 Januari heb ik ook een paar veranderingen doorgevoerd.

De spaarkaart is komen te vervallen.
Ik heb gemerkt dat weinig mensen hier gebruik van maken dus lijkt het mij leuker om in plaats daarvan bij elke bestelling iets leuks te doen. Dat zal elke maand iets anders zijn en kan variƫren van lint, embellishments, papier of een retired artikel.
Zo kan iedereen toch mee profiteren van iets leuks.


Ook ga ik het anders doen met het versturen van de Catalogus.
De Catalogus zelf ontvang je nog steeds gratis, ik vraag alleen een vergoeding van de verzendkosten. Plaats je een bestelling dan ontvang je hem er gratis bij.


Dit is het voor nu en ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. :)



O ja, de Workshops werk ik straks ook bij net als de Shares.




Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: