zondag 18 februari 2018

Jij bent Geweldig!

Vorige maand tijdens onze Team meeting had Laura enkele afdrukjes gemaakt voor mij van de set "You're Inspiring". Het leuke van zo'n dag is dat je stempelsets van elkaar kan uit proberen.
Ik vindt hem echt super leuk en hij kleurt zo fijn in. Vandaar dat ik er 2 kaartjes mee gemaakt hebt, ik kon niet ophouden. Misschien lag het ook aan de leuke uitdaging bij de Dutch Card Lovers waar Margot ons uitdaagt met een vrolijke Voorjaars Kleuren Challenge. :)





Zeg nou zelf, je krijgt nu echt zin in voorjaar met deze leuke narcissen. ;)
De stempelsets die ik ernaast gebruikt hebt zijn "Flying Home" ( bijtjes en vlinders ) en "In de Bloemetjes Zetten" ( teksten ).
De afbeeldingen heb ik ingekleurd met de Watercolor Pencils.


Ik wens jullie een hele  fijne dag en morgenavond ben ik er weer met een Blog Hop van het Stamp Impressions Team. ;)



Creatieve Groetjes,



Rosalien



Geen opmerkingen: