donderdag 10 december 2020

You Are An Inspiration

Inmiddels heeft iedereen denk ik wel de Mini Catalogus Jauari - Juni en de SAB Folder ontvangen. Daarbij doe ik altijd een zelf gemaakte kaart of Tag.
Deze ronde ben ik voor een Tag gegaan en heb hier zowel producten uit de nieuwe Catalogus als de SAB gebruikt.
Omdat ik alles snel de deur wilde hebben werd het een eenvoudig project.






Het designpapier is een SAB artikel en heet "Oh So Ombre". 





De Libelle komt uit deze geweldige set "Dragonfly Garden". Ik vindt hem helemaal super.
Vooral de veldbloemen vindt ik gaaf, weer eens iets totaal anders. 
Ook de details op de vleugels van de libelle vindt ik prachtig. Een set naar mijn hart.
Je zal hier later meer voorbeelden mee tegen komen. 



Vanaf 5 Januari is deze te bestellen. ( tevens het begin van de SAB Aktie )


Ga maar vast sparen want het wordt weer super leuk. ;)




Cratieve Greotjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: