zondag 23 mei 2021

Geluk zit in een klein kaartje.

Na een korte break bij de DCL beginnen vandaag de Challenges weer. Deze keer staat hij in het teken van de Bokeh techniek. Super leuk om  te doen. 

Nog niet bekend hiermee? Hier zijn een paar linkjes met tutorials met de Bokeh techniek.

(84) Bokeh Effect Cards Tips & Techniques - YouTube

(84) Clean and Simple Bokeh Technique Card Making #Handmade - YouTube


Ik heb mij heerlijk uitgeleefd met de nieuwe Nederlandse set "Vrolijke Viooltjes".



Met de bijpassende stanzen heb ik de viooltjes uit het designpapier gestanst. Dit vindt ik ook zo leuk bij SU dat de dies vaak ook nog bij het designpapier past. Ik denk dat dit wel mijn favoriete set is uit de Catalogus.


Doen jullie weer gezellig mee? Je vindt ons hier.


Interresse in de Vrolijke viooltjes? Je vindt alle producten van deze serie op deze pagina.


Vanavond gaat er een verzamelbestelling de deur uit. Wil je meedoen geef dan voor 18:00 uur je bestelling door. Je kan hem ook rechtstreeks laten bezorgen en dan kan je op elk moment je bestelling doorgeven. Je kan natuurlijk ook zelf via de webwinkel bestellen. ;)



Creatieve Groetjes,


Rosalien


3 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi Rosalien, de kleurtjes die je koos zijn prachtig bij elkaar en de vormen van cirkels en bloemen een mooie herhaling!

Nicole Parmentier zei

Wat is hij schattig Rosalien, jouw versie met deze leuke viooltjes. Mooi hoe de cirkels en bloemen bij elkaar komen in de achtergrond. Ook je tekst vind ik heel leuk!

Ellen zei

Je hebt echt een heel geslaagde kaart met de Bokeh-techniek gemaakt Rosalien! Hele mooie combinatie van cirkels en viooltjes. Groetjes Ellen