zondag 18 december 2022

Mini Catalogus en SAB binnen

Het is een tijd stil geweest hier door drukte en ziekte. En ik moet zeggen ook weinig inspiratie. Nu de rust langzaam wederkeert probeer ik alles weer op te pakken.





De pre-order van de nieuwe Mini Catalogus en SAB periode liet deze keer lang op zich wachten. Het is zo druk bij SU dat ze de bestellingen amper bij kunnen houden. Maar eindelijk kwam mijn bestelling binnen samen met de Catalogussen. Deze zijn van het weekend allemaal op de bus gedaan. Dus hopelijk vallen ze snel bij jullie op de mat. 🙂

Veel lees plezier. Er staat weer veel leuks in.
Heb jij nog geen demo en wil je graag een exemplaar ontvangen? Stuur mij een berichtje en dan zorg ik dat er een exemplaar jou kant op komt.


Creatieve Groetjes,


Rosalien

Geen opmerkingen: