vrijdag 6 januari 2023

Mini Catalogus Online en Sale a Bration Gestart

Yes, gisteren is de nieuwe Mini Catalogus online gegaan. Er staat voor iedereen wel iets leuks in. Zo hebben we veel bloemenstempels voor liefhebbers van bloemen. En we hebben een paar stoere lijnen zoals Enjoy the Journey op blz. 59 en Ready to Ride op blz. 69. Vooral deze vindt ik erg gaaf en zeker een te gekke set voor motorliefhebbers. Maar ik ga niet teveel verklappen dus ik zou zeggen pak wat te drinken erbij en blader lekker door de catalogus.







En vergeet niet dat je bij een bestelling van 60,00 euro of meer je een gratis product uit de SAB Brochure mag uitzoeken. Dat geld voor elke 60,00 euro die je besteed.

Heb je hulp nodig of vragen dan hoor ik het graag. Je kan mij bereiken op m.zwackhalen@planet.nl



Ik zou bijna vergeten te vertellen dat we 3 nieuwe Nederlandse stempelsets hebben. De eerste 2 zijn uit de Mini Catalogus en de laatste is een set uit de SAB Brochure.








Creatieve Groetjes,


Rosalien




Geen opmerkingen: