zondag 26 februari 2023

Challenge Dutch Card Lovers

Het is weer tijd voor een nieuwe Challenge bij de Dutch Card lovers.
Deze keer daagt Marjan ons uit om een kaartje te maken met 3 panels.

Vorig jaar heb ik de Suite "He's The Man" gekocht. Een super leuke stoere mannen collectie. Hier wilde ik een albumpje mee maken en misschien doe ik het ook nog binnenkort.(  Het leuke van het designpapier vindt ik dat er ook 2 vellen uitdrukplaatjes bij zitten met allemaal leuke afbeeldingen en teksten ) . Maar voor vandaag besloot ik het designpapier en de stempel uit de collectie te gebruiken. En hieruit is onderstaande kaartje ontstaan.





En hoe gaaf is het om in de binnenkant deze super leuke stempel te gebruiken. :)



Het lint op de kaart is retired maar die vondt ik er leuk bijstaan.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

4 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Inderdaad superleuk mannenpapier, zeker in combinatie met het label met de pullen bier, een stoer beetje retro mannenkaartje. En de stempel aan de binnenkant maakt het helemaal af.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuke mannenkaart Rosalien! Dit DSP blijft gaaf 🌺☕️

Marjan zei

Tof papier, erg leuk in paneeltjes, en afgewerkt met de stoere label en stukje jute! Gaaf kaartje, Rosalien!

Ellen zei

Wat een gedurfde mannenkaart Rosalien; ROZE..... en toch heel stoer! Groetjes Ellen