dinsdag 27 augustus 2024

Mini Catalogus





Ik heb hem al even in huis de nieuwe Mini Catalogus die op 4 september in gaat. Online zullen jullie al bij meerdere demo's leuke voorbeeldkaarten gezien hebben met de nieuwe producten. Toen mijn pre-order de deur uit ging was het meeste wat ik wilde bestellen niet meer leverbaar dus ik kon maar 2 producten bestellen. Inmiddels is de voorraad weer aangevuld dus er gaat binnenkort weer een nieuwe bestelling de deur uit. :))


Mocht je de papieren Catalogus willen ontvangen dan mag je mij een berichtje sturen op m.zwackhalen@planet.nl . Dan komt hij jou kant op. ;)


Stampin komt binnenkort met nieuwe producten voor Scrapbooking.Zo gaaf want dat miste ik . Hiervoor komt er een speciale  digitale Catalogus uit. Vanaf volgend jaar zullen deze producten ook in de Annual Catalogus te vinden zijn. Wij hebben al een kleine sneakpeak gehad en het ziet er super uit dus ik wacht vol spanning de Catalogus af. :)

En ben jij ook een scrapbooker?



Creatieve Groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Oh dat klinkt spannend, ik heb het heel erg veel gedaan. Wel 15 jaar denk ik, zoveel albums vol en wat was dat leuk maar nu doe ik er niets meer mee. Geen leuke foto's meer. Soms denk ik dat wil ik weer oppakken, wie weet als ik de spullen zie al heb ik mezelf heilig voorgenomen om niks meer te kopen. Ik zie nu al door de papieren mijn albums niet meer. Die huisjes vind ik al leuk!!!