zondag 13 oktober 2024

Challenge DCL

Vandaag is het de beurt aan Marjan om een uitdaging te bedenken bij de DCL. Er moet een klein shakergedeelte op voorkomen. Oeps, ik had over het woordje klein heen gekeken dus het iets groter als klein geworden. Sorry Marjan.




Ik heb gekozen om voor een foto frame te gaan. ( kan even niet op de juiste naam komen ) In mijn voorraad vondt ik deze leuke kleine shakerballetjes. En vanwege de kleuren werdt het ook een kerstkaart. Ik vindt deze snowman  uit de "Filled With Cheer" stempelset zo leuk dus dit werd hem. De afbeelding is ingekleurd met de Stampin Blends. Hoe kan het ook anders.....:)) De achtergrond is geembossed met de Fern embossingfolder.


Doen jullie ook weer gezellig mee? Het DT heeft weer super leuke kaarten gemaakt dus ik zou zeker langs ons blog gaan voor inspiratie. :)) Je vindt ons hier.


Creatieve Groetjes,


Rosalien






Geen opmerkingen: