vrijdag 12 juni 2015

Blog Hop Creative Support Team Stampin Up





Welkom bij de eerste bloghop van het officiële Creative Support Team van Stampin’ Up!

In dit team zijn onafhankelijke Stampin’ Up! demonstratrices vertegenwoordigd die Stampin’ Up! creatief ondersteunen en projecten maken die door Stampin’ Up! gebruikt worden voor publicaties in tijdschriften, tijdens beurzen en voor allerhande andere promotionele activiteiten.

We heten niet voor niets het Creative Support Team en zien het als onze taak om alle liefhebbers van Stampin’ Up! te voorzien van creatieve inspiratie. Vandaag doen we dit door middel van een bloghop. Doe je ook gezellig mee?

Alle teamleden zijn aan de slag gegaan met het nieuwe Gift Bag Punch Board (€ 23,00 / art. 135862 / pagina 150 in de catalogus) en we laten jullie de diverse mogelijkheden van dit multifunctionele punch board zien.

 

 
 
 
 
Ik heb 2 projectjes gemaakt.

 
 


Voor het eerste projectje heb ik gekozen voor de kleur Bermuda Bay. De roosjes heb ik ook in dezelfde kleur gestempeld zodat je dit leuke Tone on Tone effect krijgt.
De maat van het Cardstock is 15 x 30.5 en voor dit tasje heb ik de instructie' s gevolgd die op het Punch Board staan.
Zowel de roosjes als de vlinder komen uit de nieuwe Hostess Set Floral Wings. Hier was ik gelijk verliefd op, met name door de vlinder. Ik vind het zo leuk dat je de vlinder in 2 delen kan stempelen en die roosjes op de vleugels doen het ook ontzettend leuk. :)
Voor de vlinder heb ik de nieuwe In Color kleuren gebruikt, namelijk Delightful Dijon en Watermelon Wonder.
Ook het kantachtige lint is nieuw en vind ik echt super. Dit geeft een sjieke uitstraling aan het tasje.
 
 
 


Het 2e projectje wilde ik iets anders doen. Het leek mij leuk om het tasje breder te maken zodat ik er een setje kaarten met enveloppen in kon doen.
Dit zijn altijd leuke cadeautje' s om weg te geven.
Gelukkig vond ik op You-Tube iemand die dit al bedacht had zodat ik niet zelf hoefde te rekenen voor de maat. Dat scheelde mij weer een hoop tijd.
Het grappige is dat zij er ook een setje kaarten erin wilde doen en precies dezelfde stempel gebruikt heeft als ik.....lol....telepathie..:)
Haar tutorial kan je Hier vinden.
Op haar You-Tube kanaal vind je trouwens nog meer leuke ideeën zag ik met deze Punch Board. ;)
 

Ik heb voor deze set alle nieuwe In Color kleuren gebruikt: Cucumber Crush, Delightful Dijon, Mint Macaron, Tip Top Taupe en Watermelon Wonder.
De bloem komt uit de set You've Got This. ( ook al zo'n gave set waar ik helemaal weg van ben )
De Nederlandse teksten komen uit verschillende sets, namelijk : Er is er één jarig, hoera, hoera! (Dit is een nieuwe Hostess Set ) , K.J.E.G.  en Sentimenten.
En natuurlijk word ook de envelop in stijl versierd. ;)

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.
Heel veel plezier verder met de Blog Hop.
Ook ik ga zo een rondje doen en kijken wat voor leuks iedereen gemaakt heeft. :)



Als het goed is kwam je hier via het blog van Eveline van Heijst .
Om verder te hoppen, volg je de buttons en ga je nu door naar het blog van Maaike de Ridder.





http://www.stampmydream.blogspot.nl/

 http://www.vanheijstditjesendatjes.blogspot.com

Onderweg verdwaald? Geen paniek!

 Hieronder tref je de links aan naar de blogs van alle teamleden!

Veel plezier!



Dit heb ik gebruikt voor mijn projecten.
Built for Free Using: My Stampin Blog


18 opmerkingen:

Caro's Kaartjes zei

SUper mooi Rosalien! Dat blauw met Delightful Dijon is een verrassende combinatie, die prachtig werkt. Daar had ik zelf niet opgekomen.

Eveline zei

Hoi Rosalien, wat een leuke set met kaarten en wat handig, een Youtube video voor een breder tasje. Je tasje met de vlinder is ook een lieffie.
Evelien.

Sandra Korten zei

Wat een schattig tasje met kaarten! Inzie zoveel moois voorbij komen tijdens deze hop! Toppie dames!

Gr
Sandra

Klaartje zei

Superleuke tasjes, erg goed idee ook een tasje met kaarten! De combi blauw en geel vind ik geweldig!

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een boel moois Rosalien, een genot voor het oog zoveel inspiratie.

Maaike de Ridder-Sack zei

Supergaaf gedaan Rosalien! Mooie kleurencombinatie!

Anita zei

Super mooi Rosalien.

Gr. Anita

stempelfeest zei

Wat een mooie doosjes Rosalien!

Marian zei

Prachtig en mooie kleuren. Groet

Marian zei

Ziet er prachtig uit. Groet

Marian zei

Ziet er prachtig uit. Groet

Stampin Treasure zei

Schattig zo'n tasje met kaartjes. Leuk om te maken en om te geven.

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi, jij hebt er echt een mega project van gemaakt! Erg leuk. Groeten Miranda www.laulijn.nl

Sarah zei

Tof !! Daar krijg je inspiratie van . Liefs ☆ Sarah ☆

Stempelarij zei

Wat een leuk cadeautje, zo'n kaartentasje. De kleurencombinatie van het kleine tasje vind ik ook heel geslaagd.

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Schitterend, Rosalien

Creations by Jolan zei

Wat leuk op deze manier met die extra kaartjes er in. SU-per gedaan Rosalien

Deedle-Dee Doodles zei

Thanks so much for this fantastic card idea! Will definitely have to make plans to make some too. "Just beautiful - love flower cards!