donderdag 18 juni 2015

Hello Lay-Out

Vandaag eens geen kaart maar een Lay-Out die ik gemaakt hebt.
Voor de Open Huis wilde ik laten zien dat je met de producten van SU ook heel goed kan scrappen.

Deze leuke foto van vader en zoon  lag al een tijdje te lonken naar mij en daar wilde ik zo graag iets mee doen. :)


De basis van de Lay-Out is Whisper White Cardstock en daar heb ik met de Gorgeous Grunge stempel spetters op gestempeld in de kleur Island Indigo.
De zigzag stempel ( uit de set Stamp a Bag ) en de tekst hello ( uit de set Crazy About You ) heb ik gestempeld in de kleur Smoky Slate.
De foto heb ik gemat op een stuk Designpapier wat uit de Natural Designer Series Paper Stack komt.
Vervolgens heb ik een stuk Basic Black Cardstock helemaal vol geplakt met Washi Tape uit de Moments Like These Accessory Pack. Dit geeft een super leuk accent aan de Lay-Out.
Als laatste nog de tekst Hello uitgestanst (  Hello You Thinlits Dies ) uit Island Indigo Cardstock. Deze kleur haalt hem helemaal op.
Voor de afwerking nog een aantal Rhinestones bevestigd en klaar is hij.





Ik vind hem leuk geworden. En jullie? :)

Binnenkort volgen nog meer voorbeelden die ik gemaakt hebt voor de Open Huis. ;)


Fijne dag allemaal en tot snel weer.



Groetjes Rosalien




Deze producten heb ik gebruikt voor mijn Lay-Out.

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: