maandag 29 juni 2015

They Say It's Your Birthday

Tsja, en bij een verjaardag hoort natuurlijk een taart. Gelukkig kom je van deze taart niet aan. ;)
Toen ik de Cutie Pie Thinlits in de Catalogus zag staan was ik op slag verliefd. Wat is dit leuk om te decoreren en hier een leuke tafel decoratie mee te maken.
Deze taartpunt kan je vullen met wat lekkers of een leuk klein presentje.
Bij de Thinlits zitten allemaal leuke onderdelen bij om je taart mooi mee te versieren.
Ik heb o.a. de randjes om de taart gebruikt, net als het puntje designpapier wat bovenop de taart bevestigd is.
Ik heb gekozen voor vrolijke en frisse kleuren om het extra feestelijk te maken.
De tekst komt uit de set Stake You're Claim.
De bloemen heb ik uit geponst met de Fun flower Punch en Pansy Punch en één van de bloemen heb ik bestempeld met een stempel uit de set I Think You're Great.
De vlinder heb ik uit gestanst met een stans uit de Butterfly Framelits.
Hieronder enkele foto's van de taart. ;)









Maak er een fijne dag van en tot gauw weer. ;)


Groetjes Rosalien

Dit is wat ik gebruikt heb voor de taart:



Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: