zondag 21 juni 2015

Friend

Vandaag is de nieuwe Challenge van start gegaan  bij de Dutch Card Lovers en de uitdaging is om een kaart met bijpassende envelop te maken.
De stempel die ik wilde gebruiken stond al vast en dat is de Awesomely Artistic. Een prachtige set vind ik zelf.
Voor dit kaartje heb ik mij laten inspireren door Hélène den Breejen. Op één van haar You-Tube filmpjes gaf zij een goede tip hoe je het beste op Whisper White Cardstock kon inkleuren met de Blenderpen. Natuurlijk wilde ik dat uitproberen en ik moet zeggen het werkt perfect.
Tevens vind ik die prikrandjes zo leuk die zij vaak maakt om de afbeelding heen dus dit idee heb ik gelift van haar.



Al met al ben ik heel tevreden over dit kaartje, ook de kleurencombi vind ik mooi.

Laat je ook uitdagen en doe gezellig mee met onze Challenge. :)

Have Fun. ;)


Groetjes Rosalien




Deze materialen heb ik gebruikt voor mijn kaartje.


Built for Free Using: My Stampin Blog


4 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wow schitterend wat een beauty!
Prachtig!
Groetjes Jolanda

Margot zei

Supermooi kaartje Rosalien!

Marjan zei

Geweldige set, echt heel erg mooi! Ik ga dat filmpje ook eens bekijken.

Alida zei

mooie kaart Rosalien.