dinsdag 23 juni 2015

Hi and Tasty Treats

En hebben jullie deze leuke Baker's Box Thinlits Die al ontdekt? Hij lijkt een beetje op het melkpakje wat we voorheen in onze collectie hadden.
Het leuke van deze Die is dat er extra elementen bijzitten zoals, labels, tekst, rondje, hartje etc. zodat je hem meteen helemaal kan versieren naar je smaak.
Voor mijn doosje heb ik het vrolijke Cherry On Top Designer Paper Stack gebruikt.
Van deze kleuren word ik helemaal blij. :)
Voor de tekst heb ik 2 stempel sets gebruikt namelijk: "Stake You're Claim" en "I Think You're Great". Deze heb ik in de kleuren Delightful Dijon en Bermuda Bay gestempeld.
Het doosje heb ik dichtgemaakt met de Dotted Lace Trim in de kleur Delightful Dijon.
Al met al is het een vrolijk geheel geworden gevuld met wat lekkers. Wat wil een mens nog meer. ;)





Ik wens jullie nog een fijne dag.
Vandaag is het echt een dag om te knutselen met al die regen. ;)



Groetjes Rosalien




Deze artikelen heb ik gebruikt voor het doosje:


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: