donderdag 25 juni 2015

Van Harte Gefeliciteerd

Vandaag heb ik gespeeld met een paar Hostess Sets, namelijk Floral Wings en Er is er één jarig Hoera, Hoera.
Deze stempels kan je als Hostess verdienen bij verkoop op een Party of bij een aankoop bedrag vanaf 200,00 euro.
Lijkt het jou ook leuk om zelf een keer de Hostess te zijn? Neem dan contact met mij op en dan plannen we een ochtend/middag/ of avond. We gaan dan samen kijken wat jou wensen zijn. ;)
Nu gauw weer terug naar de kaart. ;)



De basis van de kaart bestaat uit Whisper White Cardstock en het midden heb ik afgeplakt met sticky notes.
Vervolgens ben ik met de brayer die ik beinkt heb in de kleur Mint Macaron erover heen gegaan zodat je een brede strook groen krijgt.
Er omheen heb ik met de spetter stempel uit de Gorgeous Grunge set spetters gestempeld  in de kleur Tip Top Taupe.
De tak en de tekst zijn ook in deze kleur gestempeld.
De roosjes zijn gestempeld in de kleur Watermelon Wonder.
De hoeken van de kaart heb ik afgerond met de PL Corner Pons
Als laatste heb ik uit de Burlap Ribbon de rand geknipt en een strookje draad eruit getrokken en op de kaart bevestigd.
De vlinder is uit gestanst met de Bitty Butterfly pons uit Tip Top Taupe Cardstock en uit Vellum.
Hier bovenop een paar parels als afwerking en als finishing touch nog een paar hele kleine parels in het hart van de roosjes.

Ik vind hem weer geslaagd, niet te zoet en een beetje stoer. :)


Leuk dat je weer langs kwam op mijn blog. :)
Een fijne dag.


Groetjes Rosalien


Deze producten heb ik voor mijn kaart gebruikt:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: