zondag 19 juni 2016

Blog Hop Creative Support Team Europe




Vandaag houden wij van het Creative Support Team Europe een Blog Hop.
Vanaf volgende maand zullen wij dit onder een andere naam gaan doen aangezien onze tijd als Creative Support Team voor Stampin Up erop zit.

Als het goed is kom je nu bij Jose vandaan.



http://www.stampintreasure.nl/2016/06/19/blog-hop-creative-team-europe-juli-2016/



Heb je het begin  gemist ga dan hier naar het blog van Sigrid.


Het Thema die wij deze maand hebben is "De Nieuwe Catalogus".
Het was even moeilijk kiezen welke producten ik wilde gebruiken. Er is weer zoveel leuks uitgekomen.
Ik ben nog steeds verliefd op deze kikker uit de Hostess set "Love You Lots". Deze heb ik met de Aquapainter ingekleurd.
Als achtergrond heb ik het prachtige designpapier "Serene Scenery " gebruikt.
Alsof het ervoor gemaakt is zo mooi past het bij de kikker. ;)






Het 2e kaartje wat ik gemaakt heb is met de stempel "Baby Bear".
Ik ben gek op beren en vooral die oude teddy beren van vroeger vindt ik geweldig en daar doet deze mij heel erg aan denken.
Deze stempel is een 3 step stempel. Dat wil zeggen dat je hem in 3 lagen opbouwd.
Ook bij dit kaartje heb ik het "Serene Scenery" designpapier gebruikt.







Als laatste een kaartje in een hele andere stijl. Hiervoor heb ik de stempelset "Floral Phrases" gebruikt.
De stempel heb ik ingekleurd met de markers wat een super leuk resultaat geeft. Zo kan je een beetje spelen met de kleuren.
Het Silver Foil Sheet geeft er nog eens een extra sjieke uitstraling aan.







De volgende stop van de Blog Hop is Mariska.


http://stempelfeest.blogspot.nl/2016/06/bloghop-creative-support-team-europe.html



Heel veel plezier met de Blog Hop en ik hoop dat jullie zo weer veel inspiratie opdoen bij ons.




Groetjes Rosalien

13 opmerkingen:

Martina zei

Absolutely nice cards!!!

Sigrids kreative ART zei

I love the frog and the bear! Lovely cards.
Sigrid

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een lieve kaartjes.
Ook leuk met de markers op de stempel: maakt er iets moois van.

Yolanda Pasterkamp zei

Ik hou van je kaarten! Mooie inkleurtechniek met de markers op de stempel.

Eveline zei

Mooie kaarten Rosalien.

Fanny Minne zei

Leuke Kaartjes hoor, het is echt moeilijk kiezen uit deze prachtige catalogus!

Anoniem zei

WOW - I love the frog in combination with this DSP! and the Coloring of the flowers!
Beautiful!
Beate

Nicole Parmentier zei

Ik ben helemaal weg van je kikker-kaartje, geweldig gedaan!

bastelengel zei

Beautiful cards, dear Rosalien!
I love especially the last one. Fantastic way to stamp the flowers.
Eva

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Ik kan geen keuze maken de geweldige kikkerkaart, de mooie knuffelbeer of de stijlvolle blauw wit kaart, je hebt jezelf overtroffen.

Groetjes Yvon

Stampin Treasure zei

De kikkerkaart is geweldig! De andere twee zijn ook super. Gaaf idee met de markers zo. Ik moet hoog nodig met deze set aan de klus zie ik al wel.

Annelies zei

Wat een prachtige kaarten, stuk voor stuk mooi!

Marine zei

Wonderful !!! I'm definitly in love with this little bear <3