woensdag 1 juni 2016

Jippie!!! De nieuwe Catalogus is online!!




Zo gaaf! Eindelijk mag ik de Catalogus met jullie kan delen.
Als het jullie net zo vergaat als ik dan zal je verlanglijst heel erg lang worden....hihi....
Hier is de link dat je hem online kan bekijken.

Wil je hem liever zelf door kunnen bladeren stuur mij dan een mailtje en dan zorg ik dat er één jou kant op komt.


Zondag 5 Juni gaat er een verzamelbestelling de deur uit. Wil je dat ik iets voor je mee bestel stuur mij dan een mailtje voor zaterdag 18:00 uur.



Shares


Voor veel mensen is een pak Designpapier, Cardstock of een rol lint veels teveel.
Daarom doe ik ook aan Shares.
Het Cardstock is per vel te koop en het lint per meter.
Het Designpapier is in verschillende formaten te verkrijgen en dan krijg je van elk design 1 vel.
Ik ga deze Shares van de week op mijn Blog zetten. Het is best veel werk dus reken erop dat het een paar dagen kan duren.


Eigen Aktie


En omdat het Feestmaand is zijn er deze maand geen verzendkosten ( mits je mee besteld met de verzamelbestelling ) en ik verloot aan het eind van de maand een leuke stempelset uit de nieuwe Catalogus onder de mensen die een bestelling geplaatst hebben. :)



Maar ook Stampin Up heeft ook nog een paar leuke Akties lopen deze maand.


Ontvang Extra Stampin Rewards








Voor mensen die een grote bestelling plaatsen vanaf 350,00 euro ( denk bv om dit samen met vrienden te doen ) of een Party/Workshop houden waarbij je voor 350,00 euro omzet ontvangen 35,00 euro extra aan Stampin Rewards. Dat betekent dat je niet voor 42,00 euro maar voor 77,00 euro aan gratis producten uit mag zoeken.





Stap In als Demonstratrice






En voor mensen die in willen stappen als Demonstratrice is er ook een leuke Aktie.
Je stapt dus in voor 129,00 euro en mag voor 175,00 euro aan producten uitzoeken en daarbovenop mag je nog eens 2 gratis stempelsets uitzoeken ongeacht de waarde. Speel je dit slim en zoek je de duurste uit ( wat tevens de leukste zijn ) dan kan het bedrag oplopen tot 122,00 euro. ;)




Als laatste de Nieuwe Nederlandse Stempelset Recht uit het Hart




En nog eens leuk nieuws want we hebben een nieuwe Nederlandse stempelset Recht uit het Hart.
Deze is tevens in het Engels, Duits en Frans verkrijgbaar.
En we hebben er bijpassende Framelits bij. Hoe cool is dat. :)
Je vind ze op blz. 49 van de Catalogus.
En het leuke is dat je ze ook als Bundle kan verkrijgen waarbij je 10% korting krijgt.



Dat is weer een hoop nieuws. Heel veel plezier met het bekijken van de nieuwe Catalogus en mochten jullie ergens vragen over hebben dan mag je mij altijd mailen.


Een fijne dag.


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: