dinsdag 7 juni 2016

I'm Much More Me When I'm with You

Met de stempelset "Love You Lots"  ( wat een Hostess set is) heb ik een serie kaartjes in dezelfde stijl gemaakt. Hiervoor heb ik tevens gebruik gemaakt van de nieuwe In Color kleuren. Bij dit kaartje is dat Dapper Denim. Een mooi blauw kleurtje wat mij aan jeanskleding doet denken.
Deze set is leuk om cadeau te doen. Zeker als je er bijpassende enveloppen  maakt en een doosje om ze in te doen. Die heb ik deze keer niet gemaakt maar wie weet maak ik het later als nog. ;)







Deze 2 lieveheersbeestjes vindt ik zo schattig.
Ik heb ze ingekleurd met de marker in de kleur Real Red en daarna ben ik er met de Wink of Stella Clear Brush overheen gegaan zodat er glitterlaagje op zit.
De punaise die ik gestempeld hebt komt uit een andere set genaamd  "Painter's Palette".
Met de liniaal en de PL Pens heb ik een kader randje gemaakt.
Deze keer heb ik ook bewust geprobeerd  om een clean and simple kaartje te maken. En ik vindt het best gelukt.
Om het geheel nog iets op te halen heb ik enkele rhinestones op de kaart geplakt.


Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en tot de volgende keer waarbij ik jullie de volgende kaart laat zien met deze set.


Fijne dag.


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

O, al weer zo,n gave kaart ben dol op deze set.

Groetjes Yvon