zaterdag 4 mei 2013

Up in the Air

Up in the Air

Wat een leuk idee dit Thema verzonnen door Ellen voor de Challenge bij de Dutch Card Lovers. Je kan hier alle kanten mee op. Denk maar aan vogels, luchtballonnen, wolken, zon, sterren. Ik zou zeggen laat je fantasie gaan en laat je creatie zien aan ons. :)
Ik heb gekozen voor de luchtballon. Dit leuke kleine stempeltje komt uit de set Collage Curios van Stampin Up. Daar heb ik eerst de achtergrond mee bestempeld en daarna nog een keer op een stukje Cardstock zodat ik hem uit kon ponsen en voorop de kaart kon plakken.
De test komt van de set Wishes Your Way.
De blauwe en gele ovale achtergrond heb ik geembossed met de Embossingfolder Cloudy Day van Stampin Up. Deze past hier ook perfect bij.


Materiaal alles Stampin Up:
Papier: Very Vanilla, Midnight Muse, More Mustard, Designpapier Print Poetry Designer Series paper Stack.
Stempels: Collage Curios, Wishes Your Way.
Gereedschap: Embossingfolder Cloudy Day, Framelits Ovals Collection, Stamping Dimensionals, Border Scallop Trim Border Pons, 1 1/4 Scallop Circle Pons, 7/8 Scallop Circle Pons en Extra large Modern Label Pons.
Inkt: Midnight Muse.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: