woensdag 27 november 2013

Wishing You...

Wishing You...

A Day As perfect As You Are, een hele mooie tekst vindt ik.
Dit kaartje met bijpassende envelop had ik laatst gemaakt bij Yvon. Ik ben een dagje naar het zuiden afgereisd om samen te scrappen. Nou ja...scrappen....we hebben meer gekletst eigenlijk....lol....
Maar uiteindelijk is dit setje toch nog uit mijn handen gekomen. En je ziet het als je zoveel kletst en lol hebt vergeet je wel eens wat.  Ik had de Label die ik op de envelop geplakt hebt ook moeten prikken, dan komt dat accent  van de kaart weer terug op de envelop. Dom, dom, dom......

Ik ben ook helemaal weg van de achtergrond rol stempel Very Vintage.
De envelop heb ik gemaakt met de Envelop Punch Board. Wist je trouwens dat je daar veel meer leuke dingen mee kan doen?

Afgelopen zaterdag hadden wij een Meeting bij mij thuis van ons SU Team en daar heb ik een worshop gegeven met de Envelop Punch Board. Dus hou het blog maar in de gaten want binnenkort laat ik jullie onze projecten zien. Gerjon had ook een hele gave workshop voorbereid voor ons. :)
Dit wordt vervolgd. ;)



Gebruikte materialen:
Cardstock:  Baked Brown Sugar en Old Olive.
Stempels: Very Vintage, Vintage Versus ( Retired )
Inkt: Soft Suede.
Tools: Embosslits Beautiful Wings, Envelop Punch Board, Piercing tool and Piercing Mat, Festive Paper Piercing Pack, Framelits Labels Collection.
Embellishments : Jewels Basic Pearls, Taffeta Ribbon Old Olive.


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Super gaaf Rosalien, vooral die prikrand, haha.

Groetjes yvon