zondag 16 februari 2014

I Think You Are Amazing

De 2 weken zijn alweer om dus het is tijd voor de nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers. Deze week bedacht Miriam de uitdaging voor ons en dat is om lint, kant of knopen te gebruiken op je kaart.
Ik heb gekozen voor lint en knopen.
De basis kaart heb ik gestempeld met de stempels Starburst Sayings  in de kleuren Baked Brown Sugar, Crisp Cantaloupe en Pistachio Pudding.
Daarbovenop heb ik het mooie Stretch Ruffle Trim geplakt in dezelfde kleuren net als de knopen.
Dat vindt ik nu het leuke van SU dat alles zo mooi bij elkaar past. :)




Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding.
Stempels: Starburst Sayings, Lovely Romanc.
Inkt: Baked Brown Sugar, Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding.
Gereedschap: Starburst Framelits Dies, Chalk Talk Framelits Dies.
Embellishments: In Color Boutique Details, Stretch Ruffle Trim-  Baked Brown Sugar, Pistachio Pudding, Crisp Cantaloupe.

Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken. :)) Veel plezier met deze nieuwe uitdaging.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: