woensdag 5 februari 2014

Real Red - Island Indigo and No Layers

Bij de Challenge van Dynamic Duos is de opdracht de kleuren Real Red en Island Indigo te gebruiken en bij SUO Challenge is het thema No Layers. Het leek mij leuk om deze 2 eens te combineren.


Ik heb hier de stempel set Peachy Keen gebruikt uit de Voorjaars Catalogus.
Om alles mooi op de juiste plek te stempelen heb ik gebruik gemaakt van de Stamp a Majic.
Toen alles gestempeld was vond ik het nog een beetje kaal en tot mijn schrik zag ik ook nog eens dat er een paar spettertjes inkt op mijn kaart terecht waren gekomen. Die heb ik nu mooi weg gewerkt met de Spritzer Tool door overal spetters te maken in rood en blauw. :)) Handig zo'n apparaat...lol.....
Ik vindt het een vrolijke en frisse kaart geworden door de kleuren.




Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Whisper White.
Stempels: Peachy Keen.
Inkt/Markers: Real Red en Island Indigo.
Gereedschap: Stamp a Majic, Spritzer Tool ( retired )

Leuk dat je langs kwam en bedankt voor de reacties die jullie achter laten. :))

Groetjes Rosalien

3 opmerkingen:

Connie Babbert zei

SUPER cute one layer card! Love the greeting centered in the arrows! Thanks for playing along with the No Layers SUO Challenge this time!

Karen Barber zei

Awesome one layer creation!!

Stampidoe@gmail.com zei

Super leuke kaart Roos maar dat wist je al