vrijdag 4 april 2014

Hip Hip Hooray + Nieuw You-Tube Filmpje SU Nederland

Dit model van de kaart is op dit moment helemaal Hot, dus ook ik kan niet achter blijven hiermee....lol... Geen idee wiens idee dit was maar hij is echt super leuk om te maken.
Ik heb deze uitvoering op Pinterest gezien en heb hem zo'n beetje gelift. ;)
De basis kaart bestaat uit Cardstock Soft Suede en daar bovenop heb ik Very Vanilla gebruikt.
De achtergrond heb ik bestempeld met En Franqais een super leuke achtergrond stempel en de bloemen komen uit de Stempel Set Petite Petals die in de Voorjaars Catalogus staat.
Met de Scallop Tag Topper Punch heb ik de bindingen gemaakt zodat je de kaart met het lint dicht kan doen. Ook dit lint staat in de Voorjaars Catalogus en heet Natural Chevron Ribbon.






Gebruikte Materialen:

Cardstock: Very Vanilla. Soft Suede.
Stempels: En Franqais, Hip Notes, Petite Petals, Papillon Potpourri.
Inkt: Melon Mamabo, Perfect Plum. Marina Mist, Crumb Cake, Soft Suede.
Gereedschap: Scallop Tag Topper Punch, Petite Petals Punch, Bitty Butterfly Punch.
Embellishments: Jewels Basic Pearls, Natural Chevron Ribbon.


Op de Nederlandse You-Tube van Stampin Up laat Charlotte zien wat voor leuks je allemaal kan doen met de Chevron Border Punch. ;)
Veel kijkplezier. :)





Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Blijft ene geweldige kaart , moet hem ook nog steeds eens maken