maandag 7 april 2014

Swallowtail Butterfly

Ik ben gek op  vlinder stempels en toen ik deze grote achtergrond stempel zag in de Annual Catalogus moest ik hem gewoon hebben. Wat is hij gaaf!!
Deze kaart  had ik ook als voorbeeld gemaakt voor de Party 2 weken geleden waarbij we met de Hexagon Hive Thinlits Die gewerkt hebben. Het geeft zo'n leuk effect met de Hexagon als achtergrond. De vlinder heb ik deze keer gestempeld met de Encore Silver Inkpad.




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Basic Black, Strawberry Slush, Sahara Sand.
Designpapier: Kaleidoscope Designer Series paper.
Stempels: Itty Bitty Banners, Swallowtail.
Gereedschap: Bitty Banners Framelits, Hexagon Hive Thinlits.
Inkt: Encore Silver Inkpad, Stazon Black Inkt.


Bedankt voor het langs komen en een fijne dag. ;)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

heel mooi geworden rosaline