woensdag 18 juni 2014

Demodag in Houten met SU

Afgelopen zaterdag hadden we een bijeenkomst van Stampin Up voor alle demonstratrices in Nederland. We waren met 160 man/vrouw, ja wij hebben ook mannelijke demo's, leuk hé? :))
Zie hier een groepsfoto die gemaakt is.
En kunnen jullie mij hier vinden?...lol...


We hebben een hoop nieuws gehoord die dag. Charlotte Harding gaf uitleg over de Blendabillities, Project Life en verzorgde een Make and Take.
Enkele demo's waren benaderd om iets te vertellen hoe zij hun business runnen en hoe men de kosten berekenen voor een workshops etc.
Caroline en Mariska deden een Workshopje voor.
Damir vertelde over een Nederlandse Hostess Set die uitkomt. Leuk!!
Dit is hem. Helaas zit er een taalfoutje in en die wordt nu herstelt. ;)





En wij hebben nu ook onze eigen Nederlandse Stampin Up Facebook Pagina en Pinterest Pagina. Hoe cool is dat? Deze werden zaterdag gelanceerd.





 



En er werd nog veel meer verteld. ;)

Er werd ook geswapt met collega's. Zo doe je weer leuke ideeen op. Vooral de swap van Corinne Oosterhof was favoriet. Dat is die met het bad eendje op de 2e foto, zo leuk gedaan. :) Als je aan de label trekt komt het eendje tevoorschijn.





En dit was mijn swapje. Gemaakt met de nieuwe kleuren In Color Cardstock, lint en stempels. Ik heb er een positef en negatief kaart van gemaakt en allemaal in verschillende kleurencombinaties.



Met de Prize Patrol was ik één van de gelukkige die prijs had en won ik de Project Life Kit met bijpassende Embellishments.

En wij kregen allemaal een pakketje met de nieuwe In Color Cardstock met een Inktpad en rolletje lint cadeau.

 



En de mensen die  gepromoveerd waren kregen nog een mooi bloemetje. Yvon kon die van haar niet mee nemen dus mocht ik hem houden. Bedankt Yvon hij staat nu hier op tafel in een vaasje. ;)


Door Gerjon werden we verwend met wat lekkers. Helaas of moet ik zeggen gelukkig...lol.... waren er een paar mensen vergeten hem mee te nemen. Ze lagen nog in de auto. Wie mist hem?
Bedankt Gerjon voor het leuke potje met lekkers. :)



En Yvon verwende mij met wat moois voor de gastvrijheid. Zij heeft een aantal dagen bij mij gelogeerd. Bedankt Yvon, helemaal in mijn kleuren. :)


En zo vliegt de dag om en was  het alweer voorbij. Het was leuk om iedereen weer te zien en nieuwe mensen te leren kennen.


En iedereen bedankt voor de leuke swapjes en de gezellige dag. :) En hopelijk allemaal tot ziens op de volgende Event. :)

Voor mensen die interresse hebben, hier zijn de Weekly Deals van deze week. ;) tot volgende week dinsdag 18:00 uur zijn deze te bestellen bij mij. Dan kunnen ze nog op tijd mee met de bestelling. ;)




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet en wil je hem graag ontvangen, stuur mij dan even een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl en dan komt hij zo snel mogelijk jou kant op. ;)





Fijne dag allemaal. :)


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: